Regulamin kursów i płatności
- Kurs grupowy online
- Kurs maturalny i ósmoklasisty online
- Zajęcia indywidualne online
- Zajęcia indywidualne w Toruniu
- Zajęcia dorywcze
Kurs grupowy online
- Kurs grupowy online jest prowadzony z lektorem przez Skype bądź inny komunikator zgodnie z wysokimi normami profesjonalizmu i zasadami nowoczesnej metodyki nauczania.
- Usługa będzie realizowana poprzez zajęcia w grupie od trzech do pięciu osób plus Lektor.
- Za 1 lekcję uznajemy godzinę lekcyjną - 45 minut.
- Kurs obejmuje 80 lekcji, czyli 40 spotkań po 2 x 45 minut każde zgodnie z harmonogramem zajęć. Zajęcia trwają od 1 września do czasu zrealizowania wszystkich spotkań, jednak nie dłużej niż do końca lipca.
- Kurs maturalny i Kurs przygotowujący do egzaminu ósmoklasisty obejmuje 60 lekcji, czyli 30 spotkań po 2 x 45 minut każde zgodnie z harmonogramem zajęć. Zajęcia trwają od 1 września do czasu zrealizowania wszystkich spotkań, jednak nie dłużej niż do końca kwietnia.
- Grupy są dobierane pod względem poziomu oraz wieku.
- Szkoła zapewnia, że Lektorzy i inne osoby odpowiedzialne za zorganizowanie i prowadzenie kursu będą posiadać odpowiednie kwalifikacje oraz dostęp do Internetu o odpowiednio wysokiej przepustowości łącza.
- Lektor w porozumieniu z Uczestnikami kursu i w oparciu o ocenę stopnia znajomości języka, opracuje indywidualny program nauczania określający szczegółowo zakres tematyczny i merytoryczny kursu. Przedmiotowy program zostanie opracowany w pierwszym miesiącu nauki i w razie konieczności będzie aktualizowany w trakcie realizacji kursu. Potrzebę zmiany planu nauczania może zgłosić zarówno Uczestnik jak i Lektor.
- Lektorzy samodzielnie dobiorą materiały odpowiadające wymaganiom i zainteresowaniom Uczestników kursu z bazy materiałów Szkoły oraz w oparciu o własne autorskie rozwiązania. W razie potrzeby do kursu zostaną dobrane podręczniki. Koszt podręczników ponoszą Uczestnicy kursu.
- Zarówno Szkoła jak i Uczestnik kursu mogą zgłosić prośbę o zmianę Lektora ze wskazaniem przyczyny zmiany, wówczas Szkole przysługuje 14 dni na dokonanie odpowiedniej zmiany.
- Istnieje możliwość zmiany umówionego terminu zajęć jeżeli wszyscy Uczestnicy kursu wyrażą na to zgodę oraz w miarę dostępności Lektora.
- Nie ma możliwości odrobienia zajęć grupowych w przypadku nieobecności Uczestnika kursu. Zajęcia uznaje się za zrealizowane, nawet gdy żaden z uczestników nie stawi się na zajęciach.
- Nieobecność Uczestnika kursu, zarówno planowana jak i nieplanowana, nie stanowi podstawy do zawieszenia lub umorzenia płatności umówionych opłat za kurs oraz do nie przestrzegania ustalonych terminów poszczególnych rat.
- Lektor zobowiązany jest oczekiwać przez 20 minut na Uczestników. Jeżeli żaden z Uczestników kursu się nie połączy, po upłynięciu wskazanego czasu lekcję uważa się za odbytą.
- W przypadku, gdy Lektor nie będzie mógł wziąć udziału w zaplanowanych zajęciach, zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Uczestników kursu w terminie nie późniejszym niż 24 godziny przed zaplanowaną datą zajęć oraz niezwłocznego uzgodnienia innego terminu odbycia odwołanych zajęć, odpowiadającego wszystkim Uczestnikom.
- W przypadku nieobecności Lektora na wyznaczonej lekcji, lekcja nie przepada i można ją odbyć w uzgodnionym terminie. Reklamację o nieobecności Lektora należy zgłosić do Szkoły za pomocą korespondencji e-mail: biuro@linguavision.pl
- W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Lektora uniemożliwiających odbycie zaplanowanych zajęć, Uczestnicy kursu mają prawo odrobienia lekcji w innym, zaplanowanym z Lektorem terminie.
- Grupa ulega rozwiązaniu, a kurs rozliczeniu, jeśli pozostaną w niej dwie lub mniej osób. Uczestnicy kursu mogą kontynuować naukę na zasadach indywidualnych po ustaleniu ze Szkołą nowych warunków a następnie ich akceptacji przez Uczestników. Jeżeli uczestnik kursu nie wyrazi zgody na zajęcia indywidualne, niewykorzystana kwota za zajęcia zostanie zwrócona na numer konta, z którego został zrobiony przelew.
- W przypadku grupa nie zostanie utworzona uczestnikowi kursu w pierwszej kolejności zostanie zaproponowana współpraca na zasadach indywidualnych a wpłata za pierwszą ratę będzie przeksięgowana na poczet Kursu indywidualnego. W przypadku gdy Uczestnik kursu nie wyrazi zgody na Kurs indywidualny, wpłata zostanie zwrócona na numer konta, z którego został zrobiony przelew.
- Z zajęć można zrezygnować z miesięcznym wypowiedzeniem. Wtedy nastąpi rozliczenie przeprowadzonych zajęć oraz wpłat. W przypadku nadpłaty, nadpłacone zajęcia zostaną przeprowadzone w okresie wypowiedzenia. W przypadku niedopłaty Uczestnik kursu zostanie o poproszony o przelanie należnej kwoty.
- Zrezygnować z zajęć można jedynie drogą elektroniczną na podany adres e-mail Szkoły. Należy oczekiwać potwierdzenia, że zgłoszenie zostało przyjęte.
- Płatności można dokonywać jednorazowo za cały rok szkolny bądź w miesięcznych ratach. Za kurs maturalny i przygotowujący do Egzaminu ósmoklasisty 8 rat (wrzesień-kwiecień), w pozostałych kursach 10 rat (wrzesień- czerwiec).
- W przypadku płatności ratalnej pierwszą ratę należy uiścić przy zapisie na kurs, kolejne do 10. dnia danego miesiąca.
- Za kurs można zapłacić poprzez nasz sklep internetowy lub przelewem tradycyjnym.
- W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko Uczestnika kursu oraz miesiąc i rok za który jest opłata.
- Płatności należy dokonywać na konto (ING Bank Śląski): 72 1050 1979 1000 0090 8081 5708.
- Istnieje możliwość wystawienia faktury za przeprowadzony Kurs. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy podpisaniu umowy. Faktury będą wysyłane drogą mailową.
Kurs maturalny i ósmoklasisty online
- Kurs grupowy online jest prowadzony z lektorem przez Skype bądź inny komunikator zgodnie z wysokimi normami profesjonalizmu i zasadami nowoczesnej metodyki nauczania.
- Usługa będzie realizowana poprzez zajęcia w grupie od trzech do pięciu osób plus Lektor.
- Za 1 lekcję uznajemy godzinę lekcyjną - 45 minut.
- Kurs maturalny i Kurs przygotowujący do egzaminu ósmoklasisty obejmuje 60 lekcji, czyli 30 spotkań po 2 x 45 minut każde zgodnie z harmonogramem zajęć. Zajęcia trwają od 1 września do czasu zrealizowania wszystkich spotkań, jednak nie dłużej niż do końca kwietnia.
- Grupy są dobierane pod względem poziomu oraz wieku.
- Szkoła zapewnia, że Lektorzy i inne osoby odpowiedzialne za zorganizowanie i prowadzenie kursu będą posiadać odpowiednie kwalifikacje oraz dostęp do Internetu o odpowiednio wysokiej przepustowości łącza.
- Lektor w porozumieniu z Uczestnikami kursu i w oparciu o ocenę stopnia znajomości języka, opracuje indywidualny program nauczania określający szczegółowo zakres tematyczny i merytoryczny kursu. Przedmiotowy program zostanie opracowany w pierwszym miesiącu nauki i w razie konieczności będzie aktualizowany w trakcie realizacji kursu. Potrzebę zmiany planu nauczania może zgłosić zarówno Uczestnik jak i Lektor.
- Lektorzy samodzielnie dobiorą materiały odpowiadające wymaganiom i zainteresowaniom Uczestników kursu z bazy materiałów Szkoły oraz w oparciu o własne autorskie rozwiązania. W razie potrzeby do kursu zostaną dobrane podręczniki. Koszt podręczników ponoszą Uczestnicy kursu.
- Zarówno Szkoła jak i Uczestnik kursu mogą zgłosić prośbę o zmianę Lektora ze wskazaniem przyczyny zmiany, wówczas Szkole przysługuje 14 dni na dokonanie odpowiedniej zmiany.
- Istnieje możliwość zmiany umówionego terminu zajęć jeżeli wszyscy Uczestnicy kursu wyrażą na to zgodę oraz w miarę dostępności Lektora.
- Nie ma możliwości odrobienia zajęć grupowych w przypadku nieobecności Uczestnika kursu. Zajęcia uznaje się za zrealizowane, nawet gdy żaden z uczestników nie stawi się na zajęciach.
- Nieobecność Uczestnika kursu, zarówno planowana jak i nieplanowana, nie stanowi podstawy do zawieszenia lub umorzenia płatności umówionych opłat za kurs oraz do nie przestrzegania ustalonych terminów poszczególnych rat.
- Lektor zobowiązany jest oczekiwać przez 20 minut na Uczestników. Jeżeli żaden z Uczestników kursu się nie połączy, po upłynięciu wskazanego czasu lekcję uważa się za odbytą.
- W przypadku, gdy Lektor nie będzie mógł wziąć udziału w zaplanowanych zajęciach, zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Uczestników kursu w terminie nie późniejszym niż 24 godziny przed zaplanowaną datą zajęć oraz niezwłocznego uzgodnienia innego terminu odbycia odwołanych zajęć, odpowiadającego wszystkim Uczestnikom.
- W przypadku nieobecności Lektora na wyznaczonej lekcji, lekcja nie przepada i można ją odbyć w uzgodnionym terminie. Reklamację o nieobecności Lektora należy zgłosić do Szkoły za pomocą korespondencji e-mail: biuro@linguavision.pl
- W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie Lektora uniemożliwiających odbycie zaplanowanych zajęć, Uczestnicy kursu mają prawo odrobienia lekcji w innym, zaplanowanym z Lektorem terminie.
- Grupa ulega rozwiązaniu, a kurs rozliczeniu, jeśli pozostaną w niej dwie lub mniej osób. Uczestnicy kursu mogą kontynuować naukę na zasadach indywidualnych po ustaleniu ze Szkołą nowych warunków a następnie ich akceptacji przez Uczestników. Jeżeli uczestnik kursu nie wyrazi zgody na zajęcia indywidualne, niewykorzystana kwota za zajęcia zostanie zwrócona na numer konta, z którego został zrobiony przelew.
- W przypadku grupa nie zostanie utworzona uczestnikowi kursu w pierwszej kolejności zostanie zaproponowana współpraca na zasadach indywidualnych a wpłata za pierwszą ratę będzie przeksięgowana na poczet Kursu indywidualnego. W przypadku gdy Uczestnik kursu nie wyrazi zgody na Kurs indywidualny, wpłata zostanie zwrócona na numer konta, z którego został zrobiony przelew.
- Z zajęć można zrezygnować z miesięcznym wypowiedzeniem. Wtedy nastąpi rozliczenie przeprowadzonych zajęć oraz wpłat. W przypadku nadpłaty, nadpłacone zajęcia zostaną przeprowadzone w okresie wypowiedzenia. W przypadku niedopłaty Uczestnik kursu zostanie o poproszony o przelanie należnej kwoty.
- Zrezygnować z zajęć można jedynie drogą elektroniczną na podany adres e-mail Szkoły. Należy oczekiwać potwierdzenia, że zgłoszenie zostało przyjęte.
- Płatności można dokonywać jednorazowo za cały rok szkolny bądź w miesięcznych ratach. Za kurs maturalny i przygotowujący do Egzaminu ósmoklasisty 8 rat (wrzesień-kwiecień), w pozostałych kursach 10 rat (wrzesień- czerwiec).
- W przypadku płatności ratalnej pierwszą ratę należy uiścić przy zapisie na kurs, kolejne do 10. dnia danego miesiąca.
- Za kurs można zapłacić poprzez nasz sklep internetowy lub przelewem tradycyjnym.
- W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko Uczestnika kursu oraz miesiąc i rok za który jest opłata.
- Płatności należy dokonywać na konto (ING Bank Śląski): 72 1050 1979 1000 0090 8081 5708
- Istnieje możliwość wystawienia faktury za przeprowadzony Kurs. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy podpisaniu umowy. Faktury będą wysyłane drogą mailową.
Zajęcia indywidualne online
- Kursu jest przeprowadzany przez Skype bądź inny komunikator zgodnie z wysokimi normami profesjonalizmu i zasadami nowoczesnej metodyki nauczania.
- Usługa będzie realizowana poprzez zajęcia indywidualne lub w parze plus Lektor.
- Kurs obejmuje 40 spotkań po 60 minut każde w trybie normalnym oraz 80 spotkań po 60 minut każde w trybie intensywnym, zgodnie z harmonogramem zajęć.
- Za 1 lekcję uznajemy godzinę zegarową - 60 minut.
- Zajęcia trwają od 1 września do czasu zrealizowania wszystkich spotkań, jednak nie dłużej niż do końca lipca.
- Szkoła zapewnia, że Lektorzy i inne osoby odpowiedzialne za zorganizowanie i prowadzenie kursu będą posiadać odpowiednie kwalifikacje.
- Pierwsze zajęcia są płatne z góry i mają charakter próbny. Po tych zajęciach Uczestnik kursu jest proszony o poinformowanie Szkoły o chęci podjęcia kursu w ciągu 48h. Brak informacji ze strony Uczestnika kursu jest traktowany jak rezygnacja z podjęcia dalszej współpracy.
- Lektor w porozumieniu z Uczestnikiem kursu i w oparciu o ocenę stopnia znajomości języka, opracuje indywidualny program nauczania określający szczegółowo zakres tematyczny i merytoryczny kursu. Przedmiotowy program zostanie opracowany w pierwszym miesiącu nauki i w razie konieczności będzie aktualizowany w trakcie realizacji kursu. Potrzebę zmiany planu nauczania może zgłosić zarówno Uczestnik jak i Lektor.
- Lektorzy samodzielnie dobiorą materiały odpowiadające wymaganiom i zainteresowaniom Uczestnika kursu z bazy materiałów Szkoły oraz w oparciu o własne autorskie rozwiązania. W razie potrzeby do kursu zostaną dobrane podręczniki. Koszt podręcznika ponosi Uczestnik kursu.
- Zarówno Szkoła jak i Uczestnik kursu mogą zgłosić prośbę o zmianę Lektora ze wskazaniem przyczyny zmiany, wówczas Szkole przysługuje 14 dni na dokonanie odpowiedniej zmiany.
- Istnieje możliwość zmiany stałego terminu zajęć jeżeli Uczestnik kursu wyraża na to zgodę oraz w miarę dostępności Lektora.
- Zajęcia można przenieść na inny termin co najmniej 24h przed umówionym spotkaniem. Przeniesioną lekcję należy odrobić w ciągu 30 dni od pierwszej planowanej daty zajęć, w uzgodnieniu z Lektorem.
- Nieobecność Uczestnika kursu, zarówno planowana jak i nieplanowana, nie stanowi podstawy do zawieszenia lub umorzenia płatności umówionych opłat za kurs oraz do nie przestrzegania ustalonych terminów poszczególnych rat.
- Lektor zobowiązany jest oczekiwać przez 20 minut na Uczestnika kursu. Jeżeli Uczestnik kursu się nie pojawi oraz nie skontaktuje się z Lektorem, po upłynięciu wskazanego czasu lekcję uważa się za odbytą a Lektor nie ma obowiązku dalszego czekania na kursanta.
- W przypadku, gdy Lektor nie będzie mógł wziąć udziału w zaplanowanych zajęciach, zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Uczestnika kursu w terminie nie późniejszym niż 24 godziny przed zaplanowaną datą zajęć oraz niezwłocznego uzgodnienia innego terminu odbycia odwołanych zajęć.
- W przypadku nieobecności Lektora na wyznaczonej lekcji, lekcja nie przepada i można ją odbyć w uzgodnionym terminie. Reklamację o nieobecności Lektora należy zgłosić do Szkoły za pomocą korespondencji e-mail: biuro@linguavision.pl
- W sytuacji wystąpienia tzw. „siły wyższej”, na przykład stanu epidemicznego czy wyjątkowego, zajęcia przez ten czas będą przeprowadzane w trybie online. Taka zmiana nie wymaga zmiany umowy.
- Z zajęć można zrezygnować z miesięcznym wypowiedzeniem. Wtedy nastąpi rozliczenie przeprowadzonych zajęć oraz wpłat. W przypadku nadpłaty, nadpłacone zajęcia zostaną przeprowadzone w okresie wypowiedzenia. W przypadku niedopłaty Uczestnik kursu zostanie o poproszony o przelanie należnej kwoty.
- Zrezygnować z zajęć można jedynie drogą elektroniczną na podany adres e-mail Szkoły. Należy oczekiwać potwierdzenia, że zgłoszenie zostało przyjęte.
- Płatności można dokonywać jednorazowo za cały rok szkolny bądź w miesięcznych ratach. Za kurs maturalny i przygotowujący do Egzaminu ósmoklasisty 8 rat (wrzesień-kwiecień), w pozostałych kursach 10 rat (wrzesień- czerwiec).
- W przypadku płatności ratalnej pierwszą ratę należy uiścić przy zapisie na kurs, kolejne do 10. dnia danego miesiąca.
- Za kurs można zapłacić poprzez nasz sklep internetowy lub przelewem tradycyjnym.
- W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko Uczestnika kursu oraz miesiąc i rok za który jest opłata.
- Płatności należy dokonywać na konto (ING Bank Śląski): 72 1050 1979 1000 0090 8081 5708
- Istnieje możliwość wystawienia faktury za przeprowadzony Kurs. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy podpisaniu umowy. Faktury będą wysyłane drogą mailową.
Zajęcia indywidualne w Toruniu
- Kurs jest przeprowadzany w siedzibie Szkoły zgodnie z wysokimi normami profesjonalizmu i zasadami nowoczesnej metodyki nauczania.
- Usługa będzie realizowana poprzez zajęcia indywidualne lub w parze plus Lektor.
- Kurs obejmuje 40 spotkań po 60 minut każde w trybie normalnym oraz 80 spotkań po 60 minut każde w trybie intensywnym, zgodnie z harmonogramem zajęć.
- Za 1 lekcję uznajemy godzinę zegarową - 60 minut.
- Zajęcia trwają od 1 września do czasu zrealizowania wszystkich spotkań, jednak nie dłużej niż do końca lipca.
- Szkoła zapewnia, że Lektorzy i inne osoby odpowiedzialne za zorganizowanie i prowadzenie kursu będą posiadać odpowiednie kwalifikacje.
- Pierwsze zajęcia są płatne z góry i mają charakter próbny. Po tych zajęciach Uczestnik kursu jest proszony o poinformowanie Szkoły o chęci podjęcia kursu w ciągu 48h. Brak informacji ze strony Uczestnika kursu jest traktowany jak rezygnacja z podjęcia dalszej współpracy.
- Lektor w porozumieniu z Uczestnikiem kursu i w oparciu o ocenę stopnia znajomości języka, opracuje indywidualny program nauczania określający szczegółowo zakres tematyczny i merytoryczny kursu. Przedmiotowy program zostanie opracowany w pierwszym miesiącu nauki i w razie konieczności będzie aktualizowany w trakcie realizacji kursu. Potrzebę zmiany planu nauczania może zgłosić zarówno Uczestnik jak i Lektor.
- Lektorzy samodzielnie dobiorą materiały odpowiadające wymaganiom i zainteresowaniom Uczestnika kursu z bazy materiałów Szkoły oraz w oparciu o własne autorskie rozwiązania. W razie potrzeby do kursu zostaną dobrane podręczniki. Koszt podręcznika ponosi Uczestnik kursu.
- Zarówno Szkoła jak i Uczestnik kursu mogą zgłosić prośbę o zmianę Lektora ze wskazaniem przyczyny zmiany, wówczas Szkole przysługuje 14 dni na dokonanie odpowiedniej zmiany.
- Istnieje możliwość zmiany stałego terminu zajęć jeżeli Uczestnik kursu wyraża na to zgodę oraz w miarę dostępności Lektora.
- Zajęcia można przenieść na inny termin co najmniej 24h przed umówionym spotkaniem. Przeniesioną lekcję należy odrobić w ciągu 30 dni od pierwszej planowanej daty zajęć, w uzgodnieniu z Lektorem.
- Nieobecność Uczestnika kursu, zarówno planowana jak i nieplanowana, nie stanowi podstawy do zawieszenia lub umorzenia płatności umówionych opłat za kurs oraz do nie przestrzegania ustalonych terminów poszczególnych rat.
- Lektor zobowiązany jest oczekiwać przez 20 minut na Uczestnika kursu. Jeżeli Uczestnik kursu się nie pojawi oraz nie skontaktuje się z Lektorem, po upłynięciu wskazanego czasu lekcję uważa się za odbytą a Lektor nie ma obowiązku dalszego czekania na kursanta.
- W przypadku, gdy Lektor nie będzie mógł wziąć udziału w zaplanowanych zajęciach, zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Uczestnika kursu w terminie nie późniejszym niż 24 godziny przed zaplanowaną datą zajęć oraz niezwłocznego uzgodnienia innego terminu odbycia odwołanych zajęć.
- W przypadku nieobecności Lektora na wyznaczonej lekcji, lekcja nie przepada i można ją odbyć w uzgodnionym terminie. Reklamację o nieobecności Lektora należy zgłosić do Szkoły za pomocą korespondencji e-mail: biuro@linguavision.pl
- W sytuacji wystąpienia tzw. „siły wyższej”, na przykład stanu epidemicznego czy wyjątkowego, zajęcia przez ten czas będą przeprowadzane w trybie online. Taka zmiana nie wymaga zmiany umowy.
- Z zajęć można zrezygnować z miesięcznym wypowiedzeniem. Wtedy nastąpi rozliczenie przeprowadzonych zajęć oraz wpłat. W przypadku nadpłaty, nadpłacone zajęcia zostaną przeprowadzone w okresie wypowiedzenia. W przypadku niedopłaty Uczestnik kursu zostanie o poproszony o przelanie należnej kwoty.
- Zrezygnować z zajęć można jedynie drogą elektroniczną na podany adres e-mail Szkoły. Należy oczekiwać potwierdzenia, że zgłoszenie zostało przyjęte.
- Płatności można dokonywać jednorazowo za cały rok szkolny bądź w miesięcznych ratach. Za kurs maturalny i przygotowujący do Egzaminu ósmoklasisty 8 rat (wrzesień-kwiecień), w pozostałych kursach 10 rat (wrzesień- czerwiec).
- W przypadku płatności ratalnej pierwszą ratę należy uiścić przy zapisie na kurs, kolejne do 10. dnia danego miesiąca.
- Za kurs można zapłacić poprzez nasz sklep internetowy lub przelewem tradycyjnym.
- W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko Uczestnika kursu oraz miesiąc i rok za który jest opłata.
- Płatności należy dokonywać na konto (ING Bank Śląski): 72 1050 1979 1000 0090 8081 5708
- Istnieje możliwość wystawienia faktury za przeprowadzony Kurs. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy podpisaniu umowy. Faktury będą wysyłane drogą mailową.
Zajęcia dorywcze
- Kurs jest przeprowadzany przez Skype bądź inny komunikator zgodnie z wysokimi normami profesjonalizmu i zasadami nowoczesnej metodyki nauczania.
- Usługa będzie realizowana poprzez zajęcia indywidualne (uczeń plus Lektor).
- Zajęcia obejmują 1 spotkanie trwające 60 minut.
- Za 1 lekcję uznajemy godzinę zegarową - 60 minut.
- Termin zajęć dobieramy po zaksięgowaniu się płatności na koncie szkoły.
- Zajęcia mogą się odbyć najwcześniej 24h po zaksięgowaniu się płatności na naszym koncie.
- Szkoła zapewnia, że Lektorzy i inne osoby odpowiedzialne za zorganizowanie i prowadzenie kursu będą posiadać odpowiednie kwalifikacje.
- Lektor w porozumieniu z Uczestnikiem zajęć i w oparciu o ocenę stopnia znajomości przedmiotu opracuje indywidualny program określający szczegółowo zakres tematyczny i merytoryczny zajęć.
- Lektorzy samodzielnie dobiorą materiały odpowiadające wymaganiom Uczestnika kursu z bazy materiałów Szkoły lub Uczestnik zajęć może dostarczyć materiały/zadania na podstawie których mają być przeprowadzone zajęcia.
- Zajęcia można przenieść na inny termin co najmniej 24h przed umówionym spotkaniem. Przeniesioną lekcję należy odrobić w ciągu 30 dni od pierwszej planowanej daty zajęć, w uzgodnieniu z Lektorem.
- Nieobecność Uczestnika zajęć, nie stanowi podstawy do umorzenia bądź zwrotu płatności za umówione zajęcia.
- Lektor zobowiązany jest oczekiwać przez 20 minut na Uczestnika zajęć. Jeżeli Uczestnik zajęć się nie pojawi oraz nie skontaktuje się z Lektorem, po upłynięciu wskazanego czasu lekcję uważa się za odbytą a Lektor nie ma obowiązku dalszego czekania na kursanta.
- W przypadku, gdy Lektor nie będzie mógł wziąć udziału w zaplanowanych zajęciach, zobowiązany jest on do powiadomienia o tym Uczestnika kursu w terminie nie późniejszym niż 24 godziny przed zaplanowaną datą zajęć oraz niezwłocznego uzgodnienia innego terminu odbycia odwołanych zajęć.
- W przypadku nieobecności Lektora na wyznaczonej lekcji, lekcja nie przepada i można ją odbyć w uzgodnionym terminie. Reklamację o nieobecności Lektora należy zgłosić do Szkoły za pomocą korespondencji e-mail: biuro@linguavision.pl.
- Z zajęć można zrezygnować najpóźniej 24h przed planowanym terminem zajęć. Wtedy nastąpi zwrot poniesionej opłaty w ciągu 14 dni.
- Zrezygnować z zajęć można jedynie drogą elektroniczną na podany adres e-mail Szkoły: biuro@linguavision.pl. Należy oczekiwać potwierdzenia, że zgłoszenie zostało przyjęte.
- Za zajęcia należy zapłacić z góry. W kolejnym kroku dopiero wybierzemy pasujący termin zajęć.
- Za zajęcia można zapłacić poprzez nasz sklep internetowy lub przelewem tradycyjnym.
- W tytule przelewu należy wpisać imię i nazwisko Uczestnika zajęć.
- Płatności należy dokonywać na konto (ING Bank Śląski): 72 1050 1979 1000 0090 8081 5708
- Istnieje możliwość wystawienia faktury za przeprowadzone zajęcia. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić przy ustalaniu terminu. Faktury będą wysyłane drogą mailową.